Ik lees net op de site dat ik er ook werk? Beetje vaag want ik heb de uitnodiging vanmiddag gekregen met de post, En heb dus nog niets laten weten. Ik ga mischien wel maar toch raar

RICK VVV schreef:Weet iemand iets van deze conventie ?
Ik lees net op de site dat ik er ook werk? Beetje vaag want ik heb de uitnodiging vanmiddag gekregen met de post, En heb dus nog niets laten weten. Ik ga mischien wel maar toch raar
BackWooD schreef: (Tattoo West, Rotterdam) dat hij alleen de beste tattoo-artiesten uitnodigt!

redhottattoos schreef:BackWooD schreef: (Tattoo West, Rotterdam) dat hij alleen de beste tattoo-artiesten uitnodigt!
waar staat gerrit dan en of markus en nog vele anderen ?
Tattooz schreef:redhottattoos schreef:BackWooD schreef: (Tattoo West, Rotterdam) dat hij alleen de beste tattoo-artiesten uitnodigt!
Lees nou is een keer, hij is de webdesigner. Dus val hem niet aan, maar Robert van West.
Lamzak

redhottattoos schreef:Tattooz schreef:redhottattoos schreef:BackWooD schreef: (Tattoo West, Rotterdam) dat hij alleen de beste tattoo-artiesten uitnodigt!
Lees nou is een keer, hij is de webdesigner. Dus val hem niet aan, maar Robert van West.
Lamzak
Ik val niemand aan, alleen vindt ik wel als je iets sugereerd moet je wel weten wat je zegt.
Ook ik weet dat ik op mijn tellen moet letten.
Maar ook als webpage otntwerper wees in iedergeval eerlijk en zeg dan zoiets als," we hebben een gevarieerd aantal nederlandse artiesten".
Dat klinkt toch ook niet slecht lijkt mij!![]()
Wat betreft zo'n organisatie die kan ik alleen maar waarderen, zeker omdat ze iets leuks doen om de tattoocultuur in nederland te motiveren. Zelf ben ik daar te lui voor.
Wat dat lamzak betreft dat klopt wel een beetje, laatste tijd veel als vrijgezel optreden in deze wilde wereld
redhottattoos schreef:BackWooD schreef: (Tattoo West, Rotterdam) dat hij alleen de beste tattoo-artiesten uitnodigt!

Gebruikers op dit forum: MSN [Bot] en 0 gasten