Shad Brussel

Foto- en nieuwstopic over tattoo artiesten wereldwijd, gasttattoëerders
en hun bijzondere werk.

Re: Shad Brussel

Berichtdoor jerry's kid op 03 aug 2009 14:32

sorry voor de late reactie.....hoe was het bij Shad?
Ik heb 2 jaar in Leuven gewoond/gewerkt (15 min van Brussel) en kwam in diezelfde periode toevallig een artikel over hem tegen in de Tattoo planet. Ik was al 5 jaar op zoek naar de juiste tattoëerder voor een halve sleeve (koi) en dat bleek Shad te zijn ;). Erg toffe gast ook met veel kennis. Hij heeft het plaatje wat ik in mijn hoofd prima op papier (en mijn huid) weten te krijgen!!
In een oud topic staat een plaatje van mijn halve sleeve van Shad:
viewtopic.php?f=7&t=1335&p=19741&hilit=shad#p19741
(je moet wel even de link van het plaatje opnieuw in je browser openen...).

ik ben iig erg tevreden!!
jerry's kid

Berichtdoor AFX op 20 jul 2010 10:15

Hallo,

Weet er iemand hoe ik Shad kan bereiken en als hij nog überhaupt tattoo's zet in België?
Ik heb interesse om in de toekomst een half of full sleeve te laten plaatsten en hij blijkt wel heel mooi werkt te leveren.
Ik heb reeds een mail gestuurd via zijn website maar zonder resultaat.
Weet iemand ook toevallig wat ik mag verwachten van prijskaartje voor een half sleeve of een full sleeve?
Als laatste zou ik graag willen weten hoe hij te werk gaat: betalen per sessie, vaste prijs, hoelang tatoeëert hij in één sessie, enz...

Alvast bedankt
AFX

Berichtdoor jerry's kid op 26 jul 2010 13:18

Ik weet dat hij (momenteel) vrij druk is en regelmatig in het buitenland zit. Heb je het ook al via "my space" geprobeerd? Werkte bij mij destijds prima ;).
Voor prijzen kun je het beste contact met hem opnemen, maar reken ongeveer 150 euro/uur en voor een halve sleeve is ie al gauw 10-12 uurtjes kwijt. IK betaalde gewoon cash na elke sessie en mijn sessies duurden 2 uur (eerste sessie 3 uur), maar dat ligt ook een beetje aan je eigen wensen. Nog een keer terug moeten komen voor een mooier eindresultaat en dat deed ie gewoon gratis.
Ik vond 2 uur per sessie mooi zat en ik woonde vlakbij (Leuven), dus hoefde niet ver te reizen oid.
jerry's kid

Berichtdoor AFX op 26 jul 2010 21:01

Hey,

Bedankt voor de info!
Ik heb enkel via zijn webpagina mails gestuurd...
Ik ga het eens proberen via "my space".
Ik heb wel gezien op z'n "my space" pagina dat hij daar ook al een tijdje niet meer gereageerd heeft op zijn posts.
Ga hem een privé bericht sturen en we zien wel.
Het zou toch maar voor ergens (hopelijk) half volgend jaar zijn.
Maar ik denk niet dat je daar binnen een week binnen geraakt. :roll:
Het zou voor mij gemakkelijk zijn nu ik nog in Schaarbeek werk, dan kan ik na mijn werk daarlangs gaan.
AFX

Vorige

Keer terug naar Wie wat waar